thefooonovellller

Alla inlägg den 12 september 2013

Av The fooo - 12 september 2013 22:03

Kap 5

Förra kapitlet:Jag skrattade så mycket att jag hamnade på golvet. Oscar och Felix sprang upp och hittade mig där med två skräckslagna människor.
---------------------------
Felix perspektiv
Eyy, vad händer här? Frågade jag och stirrade på ogge.
Eeh, vi låg och sov och så kom Omar och väckte oss på det brutalaste sätt man kan. Sa han och stirrade hårt på Omar.
- Bara det? Frågade jag för att vara säker på att inget hade hänt mellan dom.
- Men ja Felix, inget har hänt. Du behöver inte vara orolig. Jag är stor nu. Hon gick upp och kramade om mig.
-Bra, vill bara vara på säkra sidan. Sa jag och kramade om henne.
- Någon som vill ha frukost? Jag börjar bli hungrig, sa Omar och gick mer för trappen.
Jag och Oscar hängde efter och efter ett tag kom Ogge och Amanda.
Efter frukosten så skulle vi till studion för att träffa Daff och mickis för vi skulle spela in videon till den nya låten på Hötorget.

Amandas perspektiv
När vi kom fram till studion så stod det massa fans där och jag tänkte låta killarna vara så jag stod och snackade med några. En av tjejerna frågade
-Känner du The fooo? Jag kände hur alla började stirra på mig.
-Känner och känner kan jag väl inte säga men jag vet vilka det är. Sa jag och gick och satte mig längre bort och tjejerna följde såklart efter.
-Men varför följde du efter dom och pratade med dom? Nu stirrade alla på mig.
-Jo, för att....

-------------------
Jätte tråkigt kapitel men har en så sjukt tårka. Men aja. Hoppas ni tyckte det var bra. Kram Jessica<3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej! Jag är en 14 årig flicka som är helt galen i The fooo. Speciellt Oscar Molander & Omar Rudberg

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag göra längre kapitel?
 Ja!
 Det är lagom som det är.
 Du kan göra lite mer.
 Mindre.

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards