thefooonovellller

Alla inlägg den 4 september 2013

Av The fooo - 4 september 2013 17:48

Fortfarande Amandas perspektiv

Han gick inte i ett rum med en stor säng i hörnet, en tv på väggen och massa spel i en hylla. Man såg att det var en kille som bodde här. Han gick fram till garderoben och tog fram en blå tröja och kastade den på mig.
-tänkte att du kanske behövde något att sova i sa han och gick till sängen och tog av sig sin tröja.
Jag stod bara och stirrade. Hans mage. Så otroligt fin. Han hade 6-pac.
-gillar du det du ser? Frågade han och då kom jag på att jag stod och stirrade.
-Ja, det är väl klart. Sa jag och började ta av mig min tröja. Jag stod i bara min rosa spets bh och tog fram mobilen och smsade Klara min bästis. Jag skrev "gissa vad jag ska göra idag?" Hon svarade "vadå? Berätta Amanda" "jag ska sova i samma säng som Ogge ifrån the fooo"...
Jag kände några blickar i sidan och såg ogge göra samma sak som jag gjorde på han.
-Hahahha, härmapa. Sa jag och gick fram till han och slog till han på armen.
Jag tog på mig tröjan han hade lagt fram och den gick såklart ner till knäna. Jag tog av mig byxorna och gick och tog fram laddaren och hittade ett uttag och satte mobilen på laddning. Jag såg att jag hade fått ett sms från Klara men jag orkade inte titta. När jag vände mig om så stod Ogge där i bara Björn Borg kalsonger och twittrade godnatt. Jag gick och la mig längst in i sängen och efter en stund kom han och la sig bredvid mig.
-Godnatt Oscar,sa jag och kysste han på kinden.
-Godnatt Amanda sa han och pussade mig på munnen. Jag vart generad och vände mig om och somnade snabbt.

Ogges perspektiv

Jag kunde inte sova. Mitt livs kärlek låg bredvid mig och små snarkade. Där nere hörde man Oscar snarka och allt va bara så ljuvligt. Har kysst Amanda två gånger. Men vi får ta det som det kommer. Hon värkar ju gilla mig.
Efter ett tag så somnade jag också.

Nästa dag

Omars perspektiv

Jag vaknade och kände en fot vid mitt huvud. Jag tittade upp och såg Felix och Oscar där. Vi låg i en stor hög. Jag ställde mig upp försiktigt och letade efter min mobil för att ta ett kort. Den låg på bordet och jag gick dit och låste upp den. Jag såg att klockan bara var nio. Jag tog fram instagram och tog ett foto på dom och skrev texten "jobbade lite hårt igår....?"
Eftersom ingen var vaken så gick jag ut i köket och började ta fram frukost. När allt var framme så hade ingen rört sig. Så jag gick upp på Ogges rum där han och Amanda var. Jag öppnade försiktigt dörren och gick fram till sängen. Perfekt, Amanda har sitt huvud på Ogges bröst. Jag gick längre fram och satte på the Link up på hösta volym.
Både ogge och Amanda skrek till och satte sig upp. Jag skrattade så mycket att jag hamnade på golvet. Oscar och Felix sprang upp och hittade mig där med två skräckslagna människor.
?????
Hoppas ni gillade kapitlet. Kanske kommer ut ett senare ikväll och jag har lust. Glöm inte att sprida och kommentera
Kram Jessica

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej! Jag är en 14 årig flicka som är helt galen i The fooo. Speciellt Oscar Molander & Omar Rudberg

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag göra längre kapitel?
 Ja!
 Det är lagom som det är.
 Du kan göra lite mer.
 Mindre.

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards